• Título de diapositiva

    Escriba su subtítulo aquí
    Botón
  • Título de diapositiva

    Escriba su subtítulo aquí
    Botón

Contacta amb nosaltres

Demana informació



Fes-te soci!

Normativa


INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA

1. Per formalitzar l´ alta com soci és imprescindible aportar la documentació següent:
• Formulari d’ inscripció degudament complimentat.
• Fotocòpia del DNI o passaport o llibre de família per els menors de 14 anys.
• Original de les dades bancaries per confirmar el document d’alta. Si el titular del compte no és el sol·licitant o tutor firmant s’haurà d’aportar una autorització signada i una fotocòpia del DNI o passaport del titular.
• Entre els 16 i els 17 anys s’haurà d’adjuntar una autorització dels tutors.
També s'ha de realitzar el pagament de la matrícula, la primera mensualitat de la quota (mes en curs mitjançant efectiu o targeta) i les despeses d'inscripció. Al moment de l'alta es farà una fotografia digital al nou soci per poder garantir un control posterior en l'accés a les instal·lacions.
2. Les quotes de soci es cobren per mes avançat dintre dels darrers 5 dies de cada mes mitjançant domiciliació bancària (a excepció del primer pagament que s'abona al moment de l'alta).
3. Els menors de 16 anys només poden ser socis del centre en el cas que ho siguin el pare, la mare o tutor/a, i prèvia autorització d'ells. El tutor, en qualsevol cas, és el responsable del menor.
4. Els menors d'entre 16 i 17 anys (tots dos inclosos) han d'aportar una autorització dels tutors per poder inscriure's en el Club.
5. Al moment d'inscripció al Club el soci rebrà un carnet que és personal i intransferible. En cas de pèrdua el preu del duplicat és de 5€.
6. Qualsevol canvi en les dades de contacte (adreça, telèfon, e-mail…) s'ha de notificar en la recepció del Club per escrit o via e-mail; en el cas de les dades bancàries les variacions han de comunicar-se abans del dia 20 de cada mes.
7. Les quotes de soci s'actualitzen cada 1 de gener i s'apliquen fins al 31 de desembre del mateix any.
8. Per comprar una entrada puntual s'ha de presentar un document d’identificació. Les entrades i invitacions estan condicionades a l'aforament de la instal·lació, permeten un sol accés i obliguen al compliment de la present normativa.
9. Els menors de 18 anys no poden comprar cap entrada puntual si no van acompanyats d'un adult.
10. La baixa com a membre del Club o d'alguna activitat concreta ha de tramitar-se abans del dia 20 del mes en curs per tindre efecte el mes següent. Només s'admeten baixes per escrit o de forma presencial en recepció. En qualsevol cas s'haurà de retornar el carnet de soci corresponent.
11. El fet de donar-se de baixa implica la pèrdua de la quota de matrícula, l'antiguitat i el nombre de soci.
12. No es contempla, en cap cas, la baixa temporal.
13. Els socis que tinguin un rebut pendent no podran accedir a les instal·lacions.
14. Els rebuts retornats s'han d'abonar en la recepció del Club, amb un recàrrec que ascendeix a l'import generat per la devolució del rebut bancari. El rebut i el corresponent recàrrec s'han de liquidar, en tot cas, abans de 2 mesos.
15. Els socis amb dos rebuts pendents són donats automàticament de baixa, cosa que es notificarà mitjançant correu electrònic o per carta.
16. Si un soci es dóna de baixa o modifica el tipus de quota no podrà donar-se d'alta novament, fins transcorregut un any, i per al supòsit que dins d'aquest període mostrés el seu interès a donar-se d'alta o modifiqués el tipus de quota, pagarà totes les quotes o diferència, des de la data de baixa fins a l'alta nova.
17. Si un soci donat de baixa per rebuts impagats vol tornar-se a inscriure, ha d'abonar els rebuts pendents i els recàrrecs bancaris; després pot formalitzar novament l'alta segons el procediment habitual.
18. En cas de perdre la clau de la taquilla el següent rebut domiciliat portarà un recàrrec de 15€ en aquest concepte.
19. Es paga la matrícula d'entrada (150 €) des de l'1 de maig fins al 14 de juny. Les despeses d'inscripció (35 €) es paguen durant tot l'any. Les quotes amb pagament anual estan exemptes de matrícula d'entrada i despeses d'inscripció.

20. Durant el mes d'agost no es realitzen activitats dirigides, per la qual cosa queda exempt de pagament (quota d'activitats dirigides).
21. Del 15 de juny al 15 de setembre, tots dos inclusivament, no s'accepten inscripcions amb pagament mensual. Tan sols s'acceptaran inscripcions amb pagament anual.
22. De l'1 de maig al 15 de setembre, tots dos inclusivament, no s'admeten ampliacions de quota individual a familiar.

NORMATIVA GENERAL

1. La inscripció al Club, o la compra d'una entrada puntual, comporta l'acceptació i el compliment de les diferents normatives dirigides per garantir la convivència, el bon funcionament dels serveis i el correcte ús de les instal·lacions.
2. És necessari identificar-se amb un document acreditatiu sempre que un treballador del Club ho demani.
3. Són d'obligat compliment tots els requeriments fets pel personal del centre.
4. Els menors de 14 anys no poden accedir sols a la instal·lació.
5. L'accés i la sortida de la instal·lació han d'efectuar-se sempre pels controls d'accés.
6. Preguem la col·laboració de tots els socis i sòcies en la preservació del medi ambient: des del Club impulsem la recollida selectiva d'escombraries i un ús responsable de l'aigua.
7. No es permet fumar dins de la instal·lació, excepte a les zones habilitades per a tal fi.
8. El centre no es fa responsable dels objectes perduts, sostrets o oblidats en el Club. Existeix un espai habilitat on els objectes perduts es guardaran durant 15 dies.
9. Es prohibeix l'entrada d'animals al Club, excepte els gossos guia.
10. No es pot accedir a les instal·lacions del Club utilitzant patins o patinets, amb taules de surf, o amb bicicletes.
11. Es prohibeix fer fotografies o filmacions dins de la instal·lació sense l'autorització expressa de la Direcció del Club.
12. El Club està facultat per utilitzar la imatge, per qualsevol mitjà, amb finalitats de promoció o en publicacions pròpies, de les persones assistents i participants en les competicions i en els actes socials, culturals i esportius que s'organitzin des de l'entitat.
13. Pot ser motiu d'expulsió: la no adopció de les degudes normes d'higiene i seguretat, l'incompliment de les normes d'ús dels diferents espais de la instal·lació i les conductes molestes i/o irrespectuoses envers altres socis, usuaris o treballadors. En qualsevol cas, el Club es reserva el dret d'exercir la seva potestat jurisdiccional conforme els principis legals establerts en la Llei de l'Esport.
14. És imprescindible fer un correcte ús de les instal·lacions i els materials. Qualsevol desperfecte derivat d'un mal ús implicarà l'obligació de reposar-ho, al marge de la sanció que la Direcció consideri oportuna.

DRETS DELS SOCIS I USUARIS

Els socis i usuaris té dret a:
• Gaudir de les instal·lacions del Club en bones condicions.
• Utilitzar les instal·lacions del Club dins de l'horari establert i previ pagament de la quota corresponent, a excepció feta de quan tinguin lloc esdeveniments, els quals s'avisaran amb la suficient antelació.
• Presentar qualsevol suggeriment o reclamació al Club, que ha de ser contestada; amb aquesta finalitat, hi ha una bústia de suggeriments en recepció. El Club també disposa de fulles oficials de reclamació o denúncia a la disposició de socis i usuaris.


NORMATIVA D'ÚS DELS ESPAIS ESPORTIUS

Tennis i pàdel:

1. És obligatori l'ús de calçat, roba i equipament esportiu adequat (pala/raqueta i pilotes).
2. En les pistes de pàdel és obligatòria l'ocupació màxima (4 persones) en horari de major afluència (a partir de les 18:00h).
3. Està prohibit l'ús de material per a l'emmagatzematge de boles (carros, ronyoneres, borses…) així com fer classes alienes a l'adreça esportiva del club.
4. Està prohibit menjar o beure dins de les pistes.
5. Està prohibit jugar sense samarreta.
6. S'han de respectar els horaris de reserva de pista.
7. El canvi de pista s'ha de realitzar per l'exterior de la pista (no per sobre de la xarxa).
8. És necessari respectar l'espai i deixar-ho net i en bones condicions.
9. Existeix una normativa específica per a la reserva de pistes disponible a la pàgina web del club (www.racoesports.cat / reserva online) la qual ha de respectar-se per part dels usuaris.

Sala de fitnes, Sala d'activitats dirigides i Sala de ciclisme indoor:

1. És obligatori utilitzar roba i calçat esportiu adequat (diferent del que s'utilitzi per anar pel carrer) per poder utilitzar les sales. No es permet accedir a les sales en vestit de bany, sabatilles de bany o amb el tors nu o mullat.
2. És imprescindible l'ús de tovallola, que haurà de col·locar-se entre el cos i l'aparell o estoreta. Hi ha tovalloles de lloguer en recepció, el preu de la qual és de 1’50 €.
3. No es permet entrar a les sales amb la borsa o qualsevol un altre material que el personal del Club no consideri oportú. Ha de guardar-se tot en les taquilles dels vestuaris.
4. És necessari respectar l'espai: deixar-ho net, i ordenar el material utilitzat.
5. No es permet l'entrada als menors de 14 anys a les sales o a les activitats.
6. És obligatori seguir sempre les indicacions del tècnic i/o entrenador personal. Per realitzar un programa de fitnes, és recomanable portar l'informe mèdic al tècnic de sala. En tot cas, és important assegurar-se que el nivell i la dificultat de les sessions siguin adequats al nivell real de condició física.
7. No es permet menjar a les sales o entrar amb envasos de vidre. Sí que ho està entrar ampolles de plàstic amb tap; de fet, es recomana hidratar-se durant les sessions bevent sovint petites quantitats d'aigua.
8. Per evitar lesions i garantir un bon aprofitament de la sessió, es recomana fer un escalfament previ a l'activitat física, i estirar en acabar. Pel mateix motiu, no es permet accedir a cap activitat dirigida una vegada hagi finalitzat l'escalfament, és a dir, 10 minuts després de l'inici de l'activitat.
9. En les activitats dirigides cal desconnectar els telèfons mòbils, per respecte al monitor i als altres socis.
10. No es permet realitzar un entrenament personal amb un entrenador que no pertanyi a l'equip del Club; això suposarà una falta greu que pot suposar l'expulsió del soci.
11. En cas de sofrir alguna malaltia cardíaca, respiratòria, de tipus epilèptic o altres patologies que comportin riscos per a la pràctica esportiva, és imprescindible notificar-li-ho al tècnic de sala o de l'activitat, i seguir les seves indicacions.
12. Es recomana consultar qualsevol dubte amb el tècnic de sala i informar-li de qualsevol tipus de malestar; la seva funció és assessorar i corregir. El primer dia d'activitat física, o que es faci una determinada activitat dirigida, és interessant avisar al tècnic perquè informi de les consignes bàsiques a tenir en compte.
13. A la sala de fitnes:
• És obligatori cedir l'aparell durant la pausa de recuperació entre sèries si un altre soci vol utilitzar-la.
• En cas que hi hagi altres socis esperant per utilitzar-les, l'ús de les màquines cardiovasculars està limitat a 20 minuts.
• És obligatori descarregar les barres i les màquines del pes lliure utilitzat, i assecar la suor de les màquines una vegada usades.
14. A la Sala d'activitats dirigides, i la Sala de ciclisme indoor:
• És obligatori utilitzar les sales sota la supervisió del monitor; no està permès el seu ús lliure.
• És imprescindible assecar la suor del material i/o les bicicletes una vegada utilitzats.
• No està permès reservar espais, materials ni bicicletes.
15. Es reserva l'ús de l'espai funcional durant les classes dirigides.

Piscina:

1. És obligatori l'ús de vestit de bany i sabatilles de bany per moure's pel recinte de la piscina. No es permet accedir amb roba o calçat de carrer, ni canviar-se de roba dins del recinte de la piscina. Tampoc es permet deixar les sabatilles sobre la reixeta de la piscina.
2. Els bebès han de portar bolquers. No es permet l'entrada de carros de bebès al recinte de la piscina, excepte en el solàrium.
3. No es permet l'entrada als menors de 14 anys si no van acompanyats d'un adult. Cada adult pot accedir amb dos nens menors de 6 anys o quatre nens d'entre 6 i 14 anys.
4. És obligatori dutxar-se abans del bany en la piscina. No es permet utilitzar sabó ni cap altre producte a les dutxes dels recintes de les piscines.
5. És imprescindible nedar per la dreta dels carrers i respectar els espais reservats per a les diferents activitats (socis, cursos, entrenaments…) i ritmes (carrers lents i carrers ràpids).
6. Es recomana l'ús d'ulleres de natació; en cap cas es permet entrar a l'aigua amb ulleres de vidre.
7. No es permet la pràctica d'apnea o activitats subaquàtiques, ni l'ús de neoprè o similars. És necessària l'autorització del socorrista per utilitzar aletes i/o manyoples o per utilitzar el material; en tot cas, cal demanar-ho i, en acabar, retornar-ho al seu lloc.
8. En cas de no saber nedar o sofrir d'alguna malaltia cardíaca, respiratòria, de tipus epilèptic o altres malalties que puguin comportar riscos en la pràctica esportiva, és imprescindible notificar-ho al socorrista i seguir les seves indicacions.
9. No es permet banyar-se amb ferides obertes, afeccions en la pell o malalties contagioses. La Direcció podrà exigir la presentació d'un certificat mèdic. Es recomana consultar amb el metge en cas de sofrir alguna infecció vírica, bacteriana o fúngica.
10. No es permet fer topless en la piscina.
11. En la piscina petita, no està permès saltar de cap ni jugar amb cap classe de material.

Solàrium:

1. És obligatori l'ús de tovallola entre el cos i l'hamaca.
2. No es permet reservar o ocupar hamaques si no s'utilitzen en el moment. El socorrista pot retirar les pertinences deixades durant més de 20 minuts.
3. No es permet accedir amb roba i/o calçat de carrer.
4. Està prohibit fumar.
5. És imprescindible dipositar les escombraries en les papereres i mantenir net l'espai. No es permet entrar amb envasos de cristall.
6. No es permet jugar a pilota.
7. És necessari fer un ús responsable de la font.
8. No es permet donar de menjar als ocells.
9. No es permet accedir amb para-sols o similars.
10. Es recomana protegir la pell amb els productes adequats. Les exposicions llargues al sol poden ser

perjudicials per a la salut: cal evitar prendre-ho més de 20 minuts seguits. És important beure aigua per assegurar una bona hidratació.

NORMATIVA D'ÚS DELS ESPAIS NO ESPORTIUS

Vestuaris:

1. És necessari deixar net i ordenat l'espai utilitzat, en bones condicions pels qui vengen després. En aquest sentit, no es permet deixar el calçat sobre els bancs ni entrar a la zona de dutxes amb calçat de carrer. És indispensable assecar-se a la zona de dutxes per evitar l'excés d'aigua en el sòl dels vestuaris.
2. No es permet realitzar accions d'higiene personal com afaitar-se, depilar-se o similars a la zona de dutxes.
3. És necessari fer un ús responsable de l'aigua i dipositar les escombraries en les papereres.
4. No es permet menjar en els vestuaris ni entrar amb envasos de vidre.
5. Només els menors de 7 anys poden utilitzar un vestuari del sexe diferent al seu, condicionat al sexe de l'adult responsable.
6. És obligatori deixar les pertinences dins d'una taquilla, i assegurar-se que queda degudament tancada. Es recomana utilitzar bosses de plàstic per guardar les sabates i la roba mullada, per evitar males olors i brutícia.
7. És imprescindible buidar les taquilles d'ús puntual al final del dia, independentment que estigui tancada amb cadenat. Al tancament, les taquilles seran obertes i buidades pel Club; en cas de deixar el cadenat posat, el Club podrà trencar-ho i serà el soci qui haurà de fer-se càrrec de l'import del nou cadenat. Els objectes que quedin dins de les taquilles al final del dia es guardaran durant 15 dies.
8. En cas de perdre la clau de la taquilla, és necessari avisar a recepció o al personal de manteniment. En aquest cas, es cobraran 15 € en concepte de clau.
10. Es recomana no portar al Club objectes de valor.
11. Existeixen a la disposició dels socis taquilles de lloguer:
• Les taquilles disponibles es concedeixen per estricte ordre de sol·licitud.
• L'import abonat en concepte de matrícula de la taquilla de lloguer no es retorna en cap cas.
• Al moment de fer efectiva la baixa, tant de la taquilla de lloguer com de soci del Club, la taquilla s'ha de buidar abans de final del mes.
• Una vegada finalitzi l'últim mes que s'hagi abonat l'import del lloguer de taquilla, si aquesta no ha estat buidada pel seu antic usuari, el Club procedirà a obrir-la i, si quedessin pertinences, les guardarà durant una setmana.

Restaurant/bar:

Està prohibit portar beguda o menjar de l'exterior per consumir en el recinte del club.

Share by: